Waarschijnlijk hebt u een doel voor ogen waarvoor u het pand wilt laten beletteren.
Het doel zou in eerste instantie, VINDBAARHEID moeten zijn.
Het WIE, WAT, WAAR en misschien nog WANNEER, zijn hierbij belangrijke informatie die u zou moeten communiceren.
Het WIE is ook niet een probleem... dat de bedrijfsnaam op het pand komt is iedereen wel duidelijk.
Ook het WANNEER is snel opgelost. Soms is dit de rede van bestaan, bijvoorbeeld 24/7, dan mag het groot en schreeuwerig. In alle andere gevallen voldoet een openingstijdenbordje op een goed zichtbare plaats.
Nee, het probleem zit hem vaak in het WAT!
Al te vaak wenst men een hele waslijst aan watjes en dan liefs aangevuld met uitstekend, voortreffelijk, goede, enz. enz.
Less is More!
Denk bij een pandbelettering aan een autobelettering. Voor je het weet is die voorbij (of ben je er voorbij).
Hoe minder info je communiceert, hoe beter het bij de potentiële klant blijft hangen.
Er is nog een tweede WAAR en dan bedoel ik niet de waar van waarheid. Nee, de WAAR op het pand.
Laat dat maar aan ons over. Wij luisteren niet alleen naar uw argumenten, maar kijken met een frisse blik naar de situatie en mogelijkheden.
Of nachtwaarde wenselijk is of juist niet en welke materialen voldoen aan uw kwaliteitseis.
Zo lieten deze klanten zich ervan overtuigen dat goedkoop vaak duurkoop is en kozen voor onverlichte vol kleur kunststof letters op afstandshouders. Van dit product hebben we praktijk voorbeelden die zelfs na 14 jaar er nog als nieuw uitzien.
Dit industrieterrein licht een beetje verscholen achter een woonwijk. Wij plaatsten hier dan ook een paar jaar terug 2 bewegwijzeringen in zuilvorm. Voor elk probleem is er wel een oplossing.
Denk er aan dat een en ander vergunningplichtig kan zijn.
Informeer daarvoor bij uw gemeente.
Klik op de thumbnails in deze carousel voorstelling voor meer en grote foto's over dit onderwerp.