de beste reclame is SignTeam reclameproducties
voor meer info: info@SignTeam.nl
mond-tot-mond inleiding > home
reclame
inleiding
home
even voorstellen
product & info
particulieren
digitaal aanleveren
sponsoring
recente projecten
links
George van Uffelen, directeur en die is nog gratis ook!

Uit de mond van een reclameman lijkt dit een sarcastische opmerking en zo is het ook bedoeld.

Want, zeg nu eens zelf:
Wat doet sneller de ronde? : goed nieuws of slecht nieuws.

Wat is geloofwaardiger? : een bericht uit eerste hand of een doorvertelt verhaal.

Nu, aan de schijnbaar onpartijdigheid van de verteller ontleed mond tot mond reclame haar kracht. En juist deze is meestal het gevolg van de afstand tot het onderwerp: Je weet wel, de zus van de zwager van de buurvrouw heeft daar ook eens.....

Het gezegde: Bad news travels fast, gecombineerd met het gezegde: Second-hand-news, maakt mond-tot-mond reclame tot een onbetrouwbaar medium.
grapje, U bent een oplettende bezoeker

Volgens Van Dale:

Reclame is een openbare aanprijzing.....

Wat en hoe je aanprijst wil je zelf in de hand hebben. Daarnaast wil je snel kunnen inspelen op veranderende situaties.

En dr kunnen wij bij helpen.....
ons SignTeam logo
reclameproducties
[ contact ] [ redactie ]
van ontwerp tot realisatie.....