Het Paffen+ project was ons eerste al omvattend reclameproject.
Het hele verhaal starte eind 2005 toen Pé Paffen, samen met zijn zoon Igor bij ons kwam met de vraag een logo te ontwerpen voor
het verzekeringsbedrijf dat met een paar jaar zou overgaan van vader op de zoon. En dit gebaseerd op de naam Paffen & Paffen of Paffen & zoon.
Wij bedachten een meer tijdloze naam en goten dit in een 3-tal logo's.
Het algemene logo, het logo voor de divisie verzekeringen & financiële diensten en het logo voor de divisie hypotheken & pensioenen.
Uiteraard kwamen wat schetsen en kleurvariaties op tafel voordat er een definitief
huisstijlenboek
lag.
Het logo synboliseert de in dienst treding van Igor en de meerwaarde die dit voor het bedrijf zou hebben.
De plus van Paffen+ dus.
Aansluitend aan het grafisch ontwerp van de logo's kregen we de opdracht een en ander te realiseren op het nieuwe pand
aan het Kerkplein te Landgraaf. Dit pand werdt eerst grondig verbouwd.
Wij konden de klant ervan overtuigen te kiezen voor een kwaliteits product voor de gevelbelettering.
De uit dit door-en-door gekleurde kunststof plaatmateriaal gefreesde belettering ziet er na ongeveer 15 jaar nog steeds even nieuw uit.
En gemonteerd op afstandshouders geeft dit meer cachet aan het geheel.
Verder hebben we het pand aangekleed met een raambelettering van gekleurde zandstraal effect folie en mochten we drukwerk,
advertenties, stempels en tal van andere reclameproducten leveren.
Over de jaren is er dan ook een band ontstaan die verder gaat dan een zakelijke relatie.